fredag 17 december 2010

fredag

min dag har varit jätte tråkigt, ifall nån undrar.. .. vaknade suuuper tidigt vilket var
extremt onödigt eftersom att jag inte skulle gå till skolan ändå. sen har jag typ kollat
på 7 olika filmer plus olika serier och annat skit. Menmen nu ligger jag här och tänker
på mitt liv som det är nu .... trött... förkyld... ensam hemma... .....glass......... tv...........glass............... gurka..
osv.....


MEN hade viljat vara hos padre nu MEN han är inte hemma FÖR att han är i Gbt och
käkar tjockt julbord :(

En sak till! det var nån tant på posten som påstod att hon visste vilka min pappa, farfar och min gammelfarbror var ? och hon sa att de där ungarna (Jag och min bror alltså) De behöver väl
inte jobba, de har väl det så bekvämt så. Ehm ?!?! dum i huvudet eller ?? Vi måste väl jobba
som alla andra förr eller senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar